Social Icons

vrijdag 11 oktober 2013

Hallo!

Hallo, een nieuw begin dus ook een nieuwe blog.
Even kort voorstellen:
Ik ben Corrie, 32 lentes jong, woonachtig in het mooie brabant, om precies te zijn in Roosendaal. Ik ben getrouwd met Johan en samen hebben we een zoontje van 2, Dean. Ook ben ik in verwachting van ons tweede kindje die we begin volgend jaar ter wereld verwachten. Ik ben werkachtig in een laboratorium voor 3 dagen in week. Buiten ons gezin ben ik graag creatief bezig en hou ik van lezen en puzzelen.
Begin deze maand heb ik de beslissing genomen demonstratrice te worden van Stampin'up! en hoop ik daarin workshops te gaan geven, eerst even opstarten.
Op deze blog kun je mijn creaties bewonderen.

Groetjes Corrie

2 opmerkingen:

  1. Heel veel succes en plezier Corrie!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrie,

    Leuk dat je nu ook SU-demonstrator bent.
    Ik ben benieuwd wat voor leuks we allemaal van je te zien krijgen.
    Veel succes!

    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen