Social Icons

maandag 2 juni 2014

Gorgeous grunge meets Simply Stars

Laatst een kaartje voor mijn broertje gemaakt voor zijn verjaardag! En daarbij mijn favoriete stempelset gebruikt, de gorgeous grunge, die is zo veelzijdig. Ik moet zeggen dat ik het moeilijk vind om voor een man een kaartje te maken! Maar vind het goed gelukt!
Gebruikte stempels: Gorgeous Grunge, Simply Stars, Off the grid en Express Yourself
Gebruikte kleuren inkt: Island Indigo, Pool Party en Smokey Slate
Gebruikte kleuren cardstock: Whisper White, Island Indigo en Pool Party.
Overige gebruikte materialen: VersaMark, Smokey Slate emboss powder, Heattool, Bitty Banners framelits en Stamping Sponges.

Ook gaat er veel veranderen, de nieuwe catalogus staat op de stoep, 1 juli gaat hij van start. Er gaat van alles uit de oude catalogus, van sommige dingen vind ik het wel jammer maar heb ook gezien wat er gaat komen en dat is ook allemaal superleuk. Sommige dingen gaan met korting eruit. Klik hier om te kijken wat er uit gaat! Let op: op=op!!
Ook is er de mogelijkheid om in te stappen als demonstratrice voor maar 65 euro i.p.v. 129 euro!!

Groetjes Corrie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten